poniedziałek, 7 listopada 2011

Po co mi to

Jeśli ktoś myśli, że nowoczesna reklama narodziła się w Polsce po upadku komunizmu, myli się. Nie ma też racji ten, kto sądzi, że powstała w Dwudziestoleciu  Międzywojennym. Polska reklama, w tym też polska teoria reklamowa,  ma grubo ponad sto lat. Jest oryginalna, zaskakująca i bardzo pomysłowa, a wiele pomysłów, które dziś wydają nam się innowacyjne, wymyślono bardzo dawno temu, tylko o tym zapomniano. Myślę, że dlatego warto odkurzyć stare gazety, zdjęcia i książki o reklamie i ocalić ją od zapomnienia. Ten cel próbuję realizować od ponad 5 lat. Zbieram informację i ciekawostki o historii reklamy oraz jej twórcach. Szukam śladów dawnych reklam na ulicach Warszawy. Nie jest łatwo - wojna i czas zrobiły swoje. Ale tym większą mam satysfakcję z najmniejszych nawet odkryć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz