poniedziałek, 19 marca 2012

Promocja na zapomnianej prowincji

Mam znajomego - archiwistę i historyka z zamiłowania. Podobnie do mnie tropi ślady przeszłości, z tą jednak różnicą, że szuka ...samolotów. Wpadają mu w ręce także zupełnie inne pamiątki przeszłości - i to jakie!!!

Jak tylko dowiedział się, że interesuje mnie historia reklamy,  zaczął podrzucać mi różne smaczki. A jest w czym przebierać. Zdjęcia i obrazki, które mi podrzuca jak żadne inne spełniają kryteria zapomnianych reklam, ponieważ kurzą się zapomniane w szafach, kufrach czy strychach ich właścicieli albo też wypełniają strony od dekad nie otwieranych książek czy albumów.
Oto kilka z nich. Widokówki z zapomnianego świata.W roli głównej reklama uliczna...

Berdyczew

 Częstochowa z 1909 roku

Berdyczew raz jeszcze


Przemyśl  Dwudziestolecie Międzywojenne

Świnoujście z muralem reklamowym

Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała czegoś o Warszawie - a więc proszę  Warszawskie murale reklamowe z międzywojnia




Wszystkie zdjęcia pochodzą z archiwum Wojtka Matusiaka.
Wielkie dzięki Wojtek za ich udostępnienie!!!



1 komentarz: