poniedziałek, 7 maja 2012

W maju jak w raju

Pomyślałam sobie ostatnio, że niedawno minęła kolejna rocznica urodzin pewnego Austriaka, który miał duży wpływ na historię XX wieku w tym także na promocję (w szczególności polityczną). Jednak przyszedł piękny i dłuugi weekend majowi więc uznałam, że w tym czasie warto pisać o przyjemniejszych tematach.
A więc majówka - pogoda, plener i wypoczynek.
Co można robić w weekend majowy?
Po pierwsze, spędzać go na ziemi, przykładowo jeżdżąc na rowerze wśród francuskich malowniczych pól....


....na "bezpiecznym" rowerze o dwóch kolach tej samej wielkości mknąć po angielskiej prowincji, paląc przy tym  - jak głosi slogan  -"bezpieczne" papierosy ( swoją drogą dziś łączenie sportu z paleniem byłoby już  raczej nie do przyjęcia)



Można też gnać przez bezkresne równiny nową, piękną maszyną



Jednak ja na weekend majowy polecam fruwanie i podziwianie świata z kosztu balona :)


  Ulotka reklamujący wyścig między dwoma balonami  - wielka Brytania połowa XIX wieku 

pocztówka reklamująca pierwszy w historii miasta Indinapolis wyścig balonowy z 1909 roku theoldmotor.com 

Jeśli z przyczyn obiektywnych nie udało wam się cofnąć w czasie i  zobaczyć powyższych pokazów, serdecznie polecam odwiedzić w weekend majowy Krosno i zobaczyć tamtejsze zawody balonowe. Mam nadzieję, że wybaczycie mi więc opóźnienie w publikacji kolejnego posta. Sami rozumiecie, w balonie niełatwo o miejsce na komputer :)

Górskie Zawody Balonowe  - Krosno 2012

A reklamy zawodów balonowych i samochodu Renault z theoldmotor.com 





1 komentarz: